1.1 TárgyJelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF vagy Szerződés) határozza meg Dalnoki Nóra Okleveles Természetgyógyász (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott „Természetgyógyász Kezelések” (a továbbiakban: Szolgáltatás vagy Szolgáltatások) igénybevételének általános feltételeit, továbbá a Szolgáltató és a Szolgáltatást igénybe vevő Páciens (továbbiakban: Páciens vagy Ön) jogait és kötelezettségeit. Az ÁSZF kiterjed a Szolgáltató által üzemeltetett weboldal (továbbiakban: Weboldal) felhasználási feltételeire is. 1.2 A FelekSzolgáltató: Dalnoki Nóra Okleveles TermészetgyógyászPáciens: Az a személy, aki a Szolgáltató által nyújtott Természetgyógyász Kezeléseket igénybe veszi, illetve a Weboldalt meglátogatja és az azon keresztül, vagy egyéb kommunikációs csatornákon keresztül megrendeli a Szolgáltatást. 1.3 Általános rendelkezésekJelen ÁSZF a megjelölt időponttól visszavonásig vagy módosításig hatályos.A szerződés kizárólag elektronikus formában, magyar nyelven jön létre.A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására, melyről a Weboldalon történő közzététellel értesíti a Pácienseket.A Páciens a Szolgáltatás megrendelésével kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit. 1.4 Iktatás és hozzáférésA Szerződés nem kerül nyilvántartásba írásos formában, azonban a hatályos ÁSZF bármikor megtekinthető a Szolgáltató Weboldalán, illetve kérésre a rendelőben is rendelkezésre bocsátásra kerül. 1.5 Szakmai és hatósági feltételekA Szolgáltató kijelenti, hogy rendelkezik a Természetgyógyász Kezelések nyújtásához szükséges jogszabályi, szakmai feltételekkel és az ehhez megkívánt hatósági engedélyekkel.
2.1 Szolgáltató adataiNév: Dalnoki NóraMinősítés: Okleveles TermészetgyógyászSzékhely: 1119 Bp. Újházy u. 12.Működési nyilvántartási szám: 305313Adószám: 59735096-1-43 2.2 ElérhetőségekTelefonszám: +36-20-45-43-433E-mail: dalnokinora.tgy@gmail.comRendelő címe: 1119 Bp. Újházy u. 12. 2.3 Szakmai felelősségvállalásA Szolgáltató a Természetgyógyász Kezeléseket szakmai és etikai normák betartásával, az egészségügyi jogszabályok és a természetgyógyászat sajátos szabályai alapján végzi. Kijelenti, hogy a tevékenysége során nem folytat orvosi diagnosztikai vagy gyógyító eljárásokat, hanem kizárólag a Páciens közérzetének javítását, valamint a test öngyógyító folyamatainak támogatását célozza meg.
3.1 IdőpontfoglalásA Természetgyógyász Kezelések igénybevételét a Páciens telefonon, e-mailben, vagy a Weboldalon található űrlap segítségével kezdeményezheti. Az időpontfoglalás akkor válik véglegessé, amikor a Szolgáltató visszaigazolja a javasolt időpontot, vagy a felek közös egyeztetés eredményeként megállapodnak egy adott alkalomról. 3.2 Megrendelés létrejötteA Szolgáltatás igénybevételéhez elengedhetetlen, hogy a Páciens elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket, valamint megadja azokat az adatokat, amelyek a kezelés előzetes felméréséhez és a kapcsolattartáshoz szükségesek. Az időpontfoglalás visszaigazolása a Felek között létrejött szerződésnek minősül. 3.3 AdatkezelésA megadott adatokat a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli. A Páciens rendelkezik a GDPR és a vonatkozó magyar jogszabályok által biztosított jogokkal (hozzáférés, helyesbítés, törlés, tiltakozás stb.). 3.4 Időpont-módosítás és lemondásA Páciens köteles legalább 48 órával a megbeszélt időpont előtt értesíteni a Szolgáltatót, amennyiben módosítani vagy lemondani kívánja az alkalmat. A 48 órán belüli lemondás vagy a meg nem jelenés esetén díjfizetési kötelezettség áll fenn (lásd: 4.6 Lemondási költségek és meg nem jelenés).
4.1 ÁrképzésA Szolgáltatás díja függ a kezelés típusától, időtartamától, a felhasznált anyagok mennyiségétől, illetve a szakmai ráfordítás mértékétől. A Szolgáltató előzetesen egyezteti a várható költségeket a Páciensekkel. 4.2 Konzultációs és kezelési díjakMinden kezelés előtt általában állapotfelmérő konzultációra kerül sor, melynek díja külön tételként kerül felszámításra, hacsak a Felek másként nem állapodnak meg. 4.3 CsomagajánlatokA Szolgáltató időről időre kedvezményes csomagokat kínál, amelyek meghatározott számú kezelés vagy meghatározott időtartamra érvényesek csökkentett áron. Amennyiben a Páciens a csomag igénybevétele során megszakítja a kezeléseket, a már igénybe nem vett alkalmak díját a 4.2 pontban meghatározott elvek szerint arányosan elszámolja. 4.4 SzámlázásA Szolgáltató KATA adózó, ezért a kezelés végén személyesen átadott nyugtát állít ki. A Páciens köteles ellenőrizni a nyugta adattartalmát, és azonnal jelezni, ha hiányosságot vagy hibát tapasztal. 4.5 Fizetési módokElfogadható a készpénzes fizetés vagy az átutalásos fizetés. Előre utalás esetén a fizetési határidő általában 3 munkanap a nyugta kiállítása után, hacsak a Felek másként nem állapodnak meg. 4.6 Lemondási költségek és meg nem jelenés48 órán belüli lemondás: A kezelési díj 50%-ának megfizetése szükséges, amennyiben a Szolgáltató az időpontot nem tudja másnak kiadni.24 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés: A kezelési díj 100%-ának megfizetése történik.A lemondás érvényességéhez a Páciensnek a Szolgáltató által elfogadott módon (e-mail, telefon, stb.) kell azt jeleznie.
5.1 Hatály és időtartamA jelen ÁSZF-ben meghatározott jogviszony a szerződéskötés pillanatában lép hatályba, és általában határozatlan időtartamra szól. Egy adott kezelési folyamat lezárulása nem szünteti meg automatikusan a jogviszonyt, amíg a Páciens új szolgáltatást nem rendel meg, vagy amíg a Felek közös megegyezéssel másként nem rendelkeznek. 5.2 FelmondásPáciens részéről: A Páciens jogosult bármikor azonnali hatállyal felmondani a szerződést, külön indokolás nélkül, azonban a már igénybe vett szolgáltatások díját meg kell fizetnie.Szolgáltató részéről: A Szolgáltató azonnali hatállyal mondhatja fel a szerződést, amennyiben a Páciens ismétlődően vagy súlyosan megszegi a szerződéses kötelezettségeit (pl. fizetési kötelezettség elmulasztása, erőszakos vagy bántó magatartás). 5.3 Kezelés megszakításaA Páciens bármikor dönthet a kezelés megszakítása mellett. Ilyenkor a Szolgáltató jogosult megtartani a már felhasznált anyagok és a teljesített kezelések díját. Csomagajánlat esetén a fel nem használt kezelések díját, a csomag kedvezményeinek figyelembevételével, arányosan téríti vissza. 5.4 Szolgáltató általi megtagadásA Szolgáltató jogosult megtagadni a kezelést, amennyiben a Páciens olyan egészségi vagy mentális állapotban van, amely a szakmai vagy etikai normákkal ellentétes, illetve veszélyezteti saját vagy mások biztonságát. Ilyen esetben a már befizetett díjak visszatérítését nem vállalja.
6.1 A Szolgáltatás tartalmaA Szolgáltató által nyújtott kezelések alternatív, illetve kiegészítő terápiák, módszerek és tanácsadási formák széles skáláját fedik le, melyek célja a Páciens közérzetének, energetikai és mentális állapotának javítása. A kezelések nem minősülnek orvosi diagnosztikának, és nem helyettesítik az orvosi vizsgálatokat, illetve kezeléseket. 6.2 Gondossági kötelemA Szolgáltató a szakmai szabályoknak megfelelő, legjobb tudása szerinti gondossággal végzi a kezeléseket, azonban nem garantálja a konkrét gyógyulást vagy előre várt eredményeket. 6.3 A Páciens együttműködési kötelezettségeA kezelés sikerességéhez elengedhetetlen a Páciens őszinte és teljes körű tájékoztatása az egészségi állapotáról (betegségek, műtétek, gyógyszerfogyasztás, allergiák, korábbi kezelések stb.) és az aktív együttműködés. 6.4 Allergiák, kontraindikációkA Szolgáltató figyelmezteti a Pácienst, hogy az alkalmazott természetes szerek, kiegészítők, étrendi javaslatok, masszázs- vagy egyéb kezelési módszerek egyéni érzékenységtől függően mellékhatásokkal járhatnak. A Páciens köteles minden ismert allergiát és egyéb, kezelést befolyásoló tényezőt előre jelezni. A nem vagy késedelmesen közölt információk miatti károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. 6.5 Otthoni tanácsok követéseA Szolgáltató által javasolt életmód-, étrendi változtatások, illetve otthoni gyakorlatsorok alkalmazása a Páciens saját felelősségére történik. A Szolgáltató nem felelős a nem megfelelő vagy nem rendeltetésszerű alkalmazásból eredő károkért. 6.6 Garancia kizárásaMivel a Természetgyógyász Kezelések eredménye számos, az egyéntől függő tényezőtől (pl. genetika, életmód, háttérbetegségek, lelkiállapot) függ, a Szolgáltató nem vállal garanciát a kezelés előre megjósolható eredményeire.
7.1 Szolgáltató jogai és kötelezettségeiJogosult a kezeléshez szükséges információk bekérésére a Pácienstől.Köteles a kezeléseket a szakmai elvárásoknak megfelelő gondossággal végezni.Nem köteles olyan kezelést elvégezni, amelyet szakmailag vagy etikai okokból aggályosnak ítél. 7.2 Páciens jogai és kötelezettségeiJogosult részletes tájékoztatást kapni a kezelés menetéről és az elvárásokról.Jogosult bármikor abbahagyni vagy megszakítani a kezelést, de a már igénybe vett szolgáltatások díjának megfizetése ilyenkor is kötelező.Köteles a Szolgáltatót minden olyan egészségi és egyéb releváns információval tájékoztatni, amely a kezelés menetére hatással lehet. 7.3 Magatartási szabályokA Páciens köteles olyan magatartást tanúsítani, amely nem sérti a Szolgáltató személyét, a rendelő munkatársait vagy a rendelő eszközeit. Alkoholos vagy kábítószeres befolyásoltság, illetve erőszakos, bántó magatartás esetén a Szolgáltató jogosult az adott alkalmat – illetve a további szolgáltatásokat – azonnali hatállyal megtagadni.
8.1 TitoktartásMind a Szolgáltató, mind a Páciens köteles bizalmasan kezelni a kezelés során tudomására jutott személyes, egészségügyi és egyéb adatokat, kivéve, ha jogszabály másként rendelkezik (pl. sürgős életveszély esetén). 8.2 Adatkezelési irányelvekA Szolgáltató az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli a Páciensek adatait, elsősorban a Szolgáltatás teljesítése, dokumentálása és esetleges jogviták rendezése céljából. 8.3 Adatok megőrzési idejeA kezelést követően a Páciensek adatait 5 évig őrzi meg, kivéve, ha jogvita vagy egyéb indok a hosszabb megőrzést szükségessé teszi. Amennyiben a Páciens lemondja az időpontot előzetesen, a Szolgáltató az adatokat törölheti.
9.1 PanaszkezelésA Páciens bármikor jelezheti észrevételeit, panaszait a Szolgáltatás minőségével vagy a Szolgáltató magatartásával kapcsolatban. A Szolgáltató köteles a panaszt kivizsgálni és legkésőbb 30 napon belül írásban választ adni, a panaszról készült jegyzőkönyvet pedig 5 évig megőrizni. 9.2 Fogyasztóvédelmi eljárásokAmennyiben a Páciens úgy érzi, hogy jogai sérültek, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. 9.3 Békéltető testületi eljárásA Szolgáltató által elutasított fogyasztói panaszok esetén a Páciens igénybe veheti a békéltető testületi eljárást, miután a vitát a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelte rendezni. További információ elérhető a https://bekeltetes.hu oldalon. 9.4 Bírósági útAmennyiben a jogvita békés úton nem rendezhető, a magyar bíróságok illetékessége érvényes, az eljárás nyelve magyar, és a magyar jogszabályok szerint zajlik.
10.1 A Weboldal céljaA Weboldal elsősorban információs céllal üzemeltetett, ahol a Páciens tájékozódhat a Természetgyógyász Kezelések jellegéről, árképzéséről, illetve időpontot foglalhat. 10.2 Felelősség kizárásaA Weboldalon található tartalmak, beleértve minden tanácsot és javaslatot, tájékoztató jellegűek, nem helyettesítik a személyes konzultációt, és nem minősülnek orvosi diagnózisnak. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a tartalmak teljességéért, pontosságáért vagy a látogató eszközeiben esetlegesen keletkező károkért. 10.3 Szerzői jogokA Weboldalon található szöveges, képi, hang- és videóanyagok, illetve egyéb tartalmak a Szolgáltató, illetve szerződéses partnerei szellemi tulajdonát képezik. Ezeket kizárólag magáncélra lehet letölteni, sokszorosítani, további felhasználásukhoz a Szolgáltató előzetes, írásbeli engedélye szükséges.
11.1 Értékelések megosztásaA Páciens lehetőséget kap arra, hogy írásban vagy elektronikus úton visszajelzést adjon a Szolgáltató munkájáról. Ezeket a visszajelzéseket, a Páciens előzetes engedélyével, marketing- vagy referencia-célokra is felhasználhatja a Szolgáltató. 11.2 Képi anyagok felhasználásaA Szolgáltatás során készített fotó- vagy videófelvételeket a Páciens írásbeli hozzájárulása után hozhatja nyilvánosságra. A hozzájárulás bármikor visszavonható, azonban a korábban már jogszerűen felhasznált anyagokra visszamenőleges hatállyal nem vonható vissza.
12.1 Alkalmazandó jogA jelen ÁSZF-ben, valamint a Felek között létrejött szerződéses jogviszonyra a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv és az adatvédelmi jogszabályok rendelkezései az irányadók. 12.2 ÉrtesítésekA hivatalos kommunikáció postai úton, e-mailben vagy személyes átadással történik. Postai küldemény esetén a kézbesítést követő 5. munkanap számít hivatalos kézbesítésnek, amennyiben nem érkezik vissza „nem kereste” értesítés. 12.3 Alternatív vitarendezésAmennyiben a Felek között jogvita alakul ki, azt elsődlegesen békés úton kísérlik meg rendezni. Sikertelenség esetén a magyar bíróságok illetékessége érvényes. 12.4 ÉrvénytelenségAmennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az nem érinti a többi rendelkezés érvényességét, és a Felek jóhiszeműen kötelesek azt olyan, a céljával és gazdasági rendeltetésével összhangban álló rendelkezéssel helyettesíteni. 12.5 MódosításokA Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosításokat a Weboldalon keresztül, illetve más, megfelelő módon közli a Páciensekkel. A közzététel napjától a módosított ÁSZF azonnal hatályba lép. 12.6 HatálybalépésA jelen ÁSZF a fenti dátummal lép hatályba, és visszavonásig vagy újbóli módosításig érvényes. A Páciens a Szolgáltatás megrendelésével kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, így az magára nézve kötelező. Kelt: Budapest, 2025. szeptember.1Dalnoki Nóra, Okleveles Természetgyógyász(Szolgáltató) Nyitvatartás